توکل:

در جهت رفع موانع تولید در کنار کارگران و کارفرمایان هستیم 

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: امروز بسیج و سپاه با افتخار در جهت رفع موانع تولید با طرح صنعت یار در کنار متولیان امر برای خدمت دهی به کارگران و کارفرمایان است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: قشری که فردای روز قیامت از مواخذه و بازخواست در امان است بی شک قشر کارگران زحمتکش است.

او ادامه داد: کسانی که با عزت و افتخارند و همت بلند و بی ادعا دارند جزء کسانی هستند که از سفره طیب و حلال قشری کارگری بزرگ شده اند و در دنیا و آخرت سربلند هستند.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: امروز بسیج و سپاه با افتخار در جهت رفع موانع تولید با طرح صنعت یار در کنار متولیان امر برای خدمت دهی به کارگران و کارفرمایان است و موضوع بیمه کارگران شهرستان در اولویت حل و فصل مسئولان لحاظ و برطرف شود.

او اذعان داشت: بسیج و سپاه در کنار همه نهادی‌های خدمت رسان در جهت محقق کردن شعار سال مهار تورم و رشد تولید برای حل مشکلات در کنار دلسوزان در نهاد‌های متولی است.

سرهنگ توکل تاکید کرد: از همه مردم خصوصا قشر سرمایه گزار در خواست داریم برای سرمایه گزاری در شهرستان کازرون برای حل مشکلات کشور در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری به سهم خود تلاش نمایند و ما هم به سهم خود حمایت خود را از سرمایه گزاران جهت سرمایه گزاری اعلام می‌کنیم.

امام جمعه شهرستان کازرون حجت الاسلام والمسلمین صباحی در خصوصا اهمیت و احترام به کارگران با توجه به روایات از ائمه اطهار (ع) سخنانی را ایراد کرد و فرماندار شهرستان کازرون نیز در خصوص حمایت از کارگران در بیمه و اعطاء وام از بانک‌ها و صندوق‌ها نکاتی را به متولیان قشر کارگری شهرستان متذکر شد.

در پایان به نمایندگی از سایر کارگران شهرستان کازرون از تعدادی از کارگران نمونه با حضور مسئولان با اهداء لوح تقدیر و هدیه قدردانی به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار